Dialogseminar Revmatisk sykdom og korona 17. november

Diakonhjemmet sykehus og Norsk Revmatikerforbund inviterer til digitalt dialogseminar om inflammatorisk leddsykdom og korona 17. november klokken 16.00! Foredragsholderene er: Guro Løvik Goll, revmatolog, overlege og forsker ved Revmatologisk avdeling. Og Ingrid Jyssum, lege og forskningsstipendiat ved Revmatologisk avdeling.

Publisert 09.11.2021
Guro Løvik Goll og Ingrid Jyssum Foto: Nicolas Tourrenc / Diakonhjemmet sykehus
Guro Løvik Goll og Ingrid Jyssum foto: Nicolas Tourrenc / Diakonhjemmet sykehus

Seminaret holdes digitalt, påmelding er gratis og du kan sende inn spørsmål innen mandag 15. november som foredragsholderne diskuterer og besvarer så godt det lar seg gjøre. Du kan også sende inn spørsmål underveis i seminaret. Seminaret har to foredrag på 20 minutter som gir en kort og interessant innføring i temaet basert på rykende fersk forskning, etterfulgt av en diskusjon med perspektiv fra erfarne pasienter, leger og forskere.

For påmelding og mer informasjon se her:

Dialogseminar om Covid-19, vaksiner og inflammatoriske leddsykdommer - WebinarNinja