Velkommen til nyttårskonsert med Sølvguttene

Sølvguttenes ungdomskor VoiceOver og Sølvguttenes hovedkor synger året inn på Diakonhjemmet. Det blir også faglig kåseri om å leve best mulig med smerter samt hilsener fra VID-rektor Bård Mæland og sykehusdirektør Jan Frich.

Publisert 10.01.2024
Sist oppdatert 15.01.2024
En gruppe barn i blå uniformer
Dette er alltid et veldig hyggelig arrangement, og vi gleder oss. Foto: Sølvguttene

Velkommen til årets nyttårskonsert med Sølvguttene onsdag 24. januar kl. 18-19.30, i atriet på VID vitenskapelige høyskole, like overfor sykehuset i Diakonveien 14.

Gratis og åpent for alle

Arrangementet er gratis og åpent for alle. Sykehuset inviterer bredt: Pasienter og pårørende, ansatte, sykehusets venneforening, studenter, naboer, andre virksomheter i Diakonhjemmet og omkringliggende menigheter er velkommen til denne tradisjonsrike og stemningsfulle musikalske inngangen på året.

Ingen påmelding trengs. Ta med deg naboer, venner og slekt.

• VoiceOver, Sølvguttenes ungdomskor
  • Kåseri m/psykologspesialist Ingrid Hyldmo
  • Nyttårshilsener m/sykehusdirektør Jan Frich og VID-rektor Bård Mæland.
  • Sølvguttenes hovedkor

Del gjerne arrangementet på Facebook