#sommerjobb

Sommer på sykehuset

Vi trenger fortsatt sommervikarer til våre medisinske sengeposter. Bli en del av et hyggelig miljø som har fokus på pasientene og sykepleierfaget.

Publisert 20.03.2024
Sist oppdatert 29.05.2024
En gruppe kvinner iført hvite labfrakker og merker
– Vi er en fantastisk gjeng, og det er alltid hyggelig å være på jobb uansett hvem som er på vakt, sier sykepleierne (f.v.). Ingeborg Camilla Bjornes Nærbø, Eivor Myklebust, Frida Okkenhaug Bentsen og Ida Håland-Skretting.

Sykehusets medisinske sengeposter trenger deg som er ferdig utdannet sykepleier til ferieavvikling i 80-100 %-stillinger. Sykepleiere som er ferdig utdannet i juni 2024 er velkomne til å søke, og det er mulighet for forlengelse etter vikariatets slutt.

– Sommervikariat på en av våre sengeposter anbefales! Du vil oppleve en bratt læringskurve og fort føle deg trygg i rollen som sykepleier, i tillegg til å tilbringe sommeren med gode kolleger, sier sykepleier Eivor Myklebust som fikk jobb på Medisinsk sengepost C etter fullført sykepleierutdanning på VID i 2023.

De medisinske sengepostene Med A, Med B, Med C og Med D har pasienter som trenger avansert sykepleie hele døgnet. Her får du mulighet til å jobbe tett i et tverrfaglig team for å sikre god pasientbehandling. Lederne og fagsykepleierne på sengepostene vil hjelpe deg slik at du som sykepleier får den beste oppfølgingen og introduksjonen.

– Hos oss på Med C får du brukt hele deg. Du får møte alt fra akutt syke pasienter med alvorlige diagnoser som sepsis og GI-blødning, til kronisk syke pasienter som du får fulgt opp og dannet en relasjon med over tid. Her er vi flinke til å se hverandre. Det er et arbeidsmiljø hvor vi jobber selvstendig, men alltid er et team, fortsetter Myklebust.

Hei, vil du bli vår nye kollega?

Vi tar godt vare på pasientene og hverandre. Velkommen til å søke jobb hos oss – vi gleder oss til å treffe deg!

Jobb hos oss
En gruppe mennesker iført scrubs og poserer for kameraet