Pasientkurs

Introduksjonskurs i mestring av angst og depresjon

Introduksjonskurs i mestring av angst og depresjon er et terapiforberedende kurs for deg som står på venteliste til individualbehandling ved Enhet for klinisk forskning og innovasjon. Kurset har flere oppstartsdatoer.

Når

Kurset har forskjellige oppstartsdatoer. Følg med på nettsiden for oppdatert informasjon eller ta kontakt.

Type arrangement

Aktiviteter og opplæring for pasienter og pårørende

Arrangør

Kurset er for pasienter som har vært på vurderingssamtale ved Enhet for klinisk forskning og innovasjon, og som har fått tilbud om behandling.

Praktisk informasjon

Kurset går over 4 uker, hvor du møter 2 timer, én gang i uken. Du betaler egenandel etter gjeldende takster pr kursdag frem til du har nådd grensen for frikort. Det blir sendt ut giro i etterkant av hver kursdag. Avbestilling må skje innen 24 timer før kurset. Ved for sen avbestilling vil du bli fakturert etter gjeldende satser fastsatt av Helse- og omsorgsdepartementet. Gebyret gjelder også ved frikort.

Relevante behandlinger